MINIMALNE WYMAGANIA GRY: System operacyjny: Windows XP Service Pack 3 Windows Vista Service Pack 1 Windows 7
Procesor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz lub AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
Pamięć RAM: 1.5GB
Dysk: 16 GB wolnego miejsca
Karta graficzna: 256MB NVIDIA 7900 lub 256MB ATI X1900
JEŚLI ICH NIE SPEŁNIASZ TO JEST DUŻA SZANSA, ŻE TA GRA PO PROSTU CI NIE ODPALI. A NAWET JAK ODPALI, TO BĘDZIE KOSZMARNIE DZIAŁAĆ.
-----
www.eset.pl/onlinescan Uwaga! Strona może działać nieprawidłowo na przeglądarce Chrome
Programy Ccleaner, Tuneup Utilities, Odkurzacz, można pobrać ze strony www.dobreprogramy.pl
Patch 1.0.4.0 można pobrać ze strony www.gtasite.pl
Plik który należy stworzyć w folderze z grą nosi nazwę: commandline Pamiętaj! Na początku należy umieścić odstęp (spacją) i potem wkleić komendy, oddzielając też odstępami. Folder z grą znajduje się zazwyczaj w: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV
Wyłączenie procesów explorer.exe i RGSC: Podczas grania uruchamiamy Menedżer Zadań (wciskając jednocześnie na klawiaturze CTRL ALT DELETE). Wchodzimy w kartę Procesy i tam z listy wybieramy procesy które chcemy wyłączyć. Warto też poszukać innych niechcianych procesów, które działają w tle np. Steam (który może nie mieć ikonki na
Pasku Zadań. RGSC wyłączamy tylko wtedy jeśli mamy piracką wersję gry, lub gdy nie chcemy być połączeni z usługą
Rockstar Games Social Club (nasze statystyki, save'wy i gra online nie będą wtedy możliwe). Po zakończeniu grania, wciskamy Logo Windows i R, lub w Menedżerze Zadań - Plik - Nowe Zadanie (Uruchom) -
wpisujemy explorer.exe i po krótkim czasie (od kilku sekund do nawet kilku minut) wszystkie ikony i pasek zadań
zostaną wyświetlone, będziemy znowu mogli korzystać z Windows'a.
Lista komend do pliku commandline: [AUDIO] -fullspecaudio - dzwieki wysokiej jakosci, ale obciazajace bardziej procesor -minspecaudio - dzwieki niskiej jakosci (bez cyfrowej obróbki) odciazajace procesor, np. nie slyszymy radia jak wyjdziemy z samochodu [GLOBALNE] -benchmark - gra od razu wlacza benchmark i po wynikach wylacza sie -disableimposters - wylacza modele niskiej jakosci samochodów widzianych z daleka -help - wyswietla cala liste opcji commandline -safemode - ustawia grafike w najnizszej jakosci [wszystko na low] [GRAFIKA] -DX9 /high - wlaczenie gry ze wsparciem DirectX 9 i z wysokim priorytetem -DX10 /high - wlaczenie gry ze wsparciem DirectX 10 i z wysokim priorytetem -forcehighqualitymirrors - wlacza lepsze odbicia na 64 bitowych systemach -forcer2vb - poprawia dzialanie wgniecen karoserii samochodów na czystej grze bez patcha -frameLimit - ogranicza liczbe klatek do... -framelockinwindow - odswiezanie gry w "oknie", dziala najlepiej przy 60Hz -fullscreen - pelny ekran -height - ustaw wysokosc okna [minimum 480] -nomemrestrict - wylacza ograniczenie pamieci -norestrictions - dowolna zmiana opcji grafiki -noswapdelay - laduje od razu cale obiekty, np. jak ktos ma zanikanie tekstur -novblank - wylacza czekanie na vblank -refreshrate - ustaw czestotliwosc odswiezania -stereo - ustaw gre do obslugi dwóch procesorów renderujacych -width - ustaw szerokosc okna [minimum 640] -windowed - gra "w oknie" [WEJSCIE] -usedirectinput - zezwól na dzialanie urzadzen DirectInput [PAMIEC] -availablevidmem - procent dostepnej pamieci na karcie graficznej [0.0-4.0] -percentvidmem - procent pamieci karty graficznej dostepnej dla GTA [maksymalnie 1.0] -reserve - rezerwuje potrzebna ilosc pamieci dla innych aplikacji [USTAWIENIA JAKOSCI] -detailquality - ustaw odleglosc rysowania detali [smietników, plotów, drzew itp.] [0-99] -memrestrict 188743680 - niska jakosc tekstur [dla kart graficznych 256mb] -memrestrict 209715200 -memrestrict 230686720 -memrestrict 262144000 - srednia jakosc tekstur [dla kart graficznych 512mb] -memrestrict 293601280 -memrestrict 314572800 -memrestrict 629145600 - wysoka jakosc tekstur [dla kart graficznych 1gb+] -memrestrict 650117120 -memrestrict 681574400 -renderquality - ustaw filtrowanie anizotropowe [0-4] -shadowdensity - ustaw liczbe niezaleznych zródel swiatla i dynamicznych cieni [0-16] -texturequality - ustaw jakosc tekstur [0-2] -viewdistance - odleglosc rysowania obiektów LOD [0-99] [CZAS] -notimefix - wylacza poprawke czasu
------------ Sory za pomyłki. Jak by się pojawiły, to proszę o poprawę.
|